Friday 11 May 2007

School fees!

Hei igjen!
Douglas kom ikke hjem fra Dar foer paa onsdag! Han har vaert der p.g.a. jobb-ting.... Det er another long story som ikke har noe med jentene aa gjoere. Men stakkars mannen har da tilbrakt 3 hele dager paa Immigration Office i Dar uten fullstendig vellykket resultat og var utslitt!!! Igaar laa han flat ut paa senga nesten hele dagen. Dar es Salaam er SLITSOMT. Saerli g korrupte government offices uten air conditioning eller kundeservice.

Men!; han fikk tatt ut de siste pengene paa tirsdag og akkurat naa mens jeg skriver dette saa er han i banken for aa betale school fees! endelig! Deretter gaar han over til skolen for aa betale de tingene som maa betales der.
Saa naa haaper jeg alt gaar bra og det ikke kommer opp noe nytt og uventet... you never know...

Om noen ikke skjoenner hvorfor jeg skriver saa rart saa er det fordi jeg sitter paa et engelsk tastatur uten vaare tre ekstra norske bokstaver.
I tillegg er vel norsken min delvis gebrokken.... hehehe etttersom jeg lever i en Swahili/Engelsk/Kiha(stammespraak)-verden! ;) Norsk saann ca. en gang i mnd...

ha en god helg alle sammen!

No comments: